مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله شهرک امام خمینی رحمه الله علیه فومن

برنامه های مسجد بعد از نماز مغرب و عشاء: شنبه ها پخش فیلم برای بزرگسالان؛ یک شنبه ها جلسه سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری؛ دوشنبه ها کلاس آموزشی ترتیل قرآن؛ سه شنبه ها قرائت دعای توسل؛ چهارشنبه ها برگزاری حلقه صالحین؛ پنج شنبه ها برگزاری حلقه صالحین، قرائت سوره جمعه و دعای فرج؛ جمعه ها قرائت دعای فرج، پخش فیلم برای کودکان *** قرائت دعای پرفیض ندبه صبح های جمعه ساعت 7:30 *** بین نماز مغرب و عشاء شنبه ها تفسیر قرآن، دوشنبه ها آموزش احکام، چهارشنبه ها نهج البلاغه
مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله شهرک امام خمینی رحمه الله علیه فومن

پایگاه خبری فعال ترین مسجد شهرستان فومن (بر اساس پورتال ملی مساجد) به همت واحد فرهنگی

تبلیغات

اوقات شرعی


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
دیگران از مسجد ما می گویند

قرارگاه فرهنگی سراج

آخرین نظرات
نویسندگان

جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ب.ظ


جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت با حضور اهالی شهرک امام خمینی رحمه الله علیه در مسجد برگزار گردید. در این مراسم حجت الاسلام ایزد پناه به ایراد سخنرانی و برادر حقیقت طلب به مولودی خوانی پرداختند.


پیش از شروع مراسم، نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حضرت حجت الاسلام بشارتی و با حضور اهالی شهرک امام خمینی (رحمه الله علیه) در مسجد پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله وسلم) برگزار شد.


مراسم جشن میلاد با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری محترم برادر میثم محمدی پور آغاز شد.


سپس مداح اهل بیت (علیهما سلام)، برادر رامین حقیقت طلب به مولودی خوانی در وصف حضرت معصومه (سلام الله علیها) پرداخت.


در ادامه پس از پخش کلیپی در مورد حجاب، حضرت حجت الاسلام ایزد پناه، خطیب توانا، به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان با اشاره به این موضوع که هرچند در وصف نماز، حج، و جهاد  تعبیرات بسیاری در قرآن و روایات به چشم میخورد ولی هیچ کدام به عنوان تمام دین شناخته نشده اند. حتی شهادت که دیگر کاری بهتر از آن را نمی توان نام برد،  در روایات به عنوان کل خیر توصیف شده است و نه کل دین. کل دین حب و بغض است، یعنی تولی و تبری. از اینجاست که دوست داشتن و محبت به اهل بیت (علیهما سلام) اهمیتش مشخص می شود.


 حجت الاسلام ایزدپناهدر ادامه به ذکر فضائل حضرت معصومه سلام الله علیها و منزلت شهر قم در روایات و احادیث پرداختند. ایشان سپس به  توصیه های اسلام در مورد دختران و نحوه ی برخورد با آنان در خانواده اشاره کردند و بیان داشتند که اگر دختران در خانه و توسط محارم خود (پدر و برادر) از نظر عاطفی ارضاء نشوند، به دنبال ارضای خود در خیابان ها با نامحرم و اغلب از نظر جنسی خواهند رفت.





در پایان مراسم با حضور جناب سروان پارسا، فرمانده حوزه شهری شهید دستغیب فومن، و اعضای محترم شورای اسلامی شهر فومن، آقایان علیزاده، ابراهیمی و علیدوست و مومنی نژاد رئیس اداره امور مالیاتی فومن قرعه کشی مسابقه کتبی مراسم در مورد حجاب و ماهواره برگزار شد و به پنج تن از شرکت کنندگان هدایایی تقدیم شد.





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۵
گزارشگر مسجد
وب دایرکتوری