مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله شهرک امام خمینی رحمه الله علیه فومن

برنامه های مسجد بعد از نماز مغرب و عشاء: شنبه ها پخش فیلم برای بزرگسالان؛ یک شنبه ها جلسه سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری؛ دوشنبه ها کلاس آموزشی ترتیل قرآن؛ سه شنبه ها قرائت دعای توسل؛ چهارشنبه ها برگزاری حلقه صالحین؛ پنج شنبه ها برگزاری حلقه صالحین، قرائت سوره جمعه و دعای فرج؛ جمعه ها قرائت دعای فرج، پخش فیلم برای کودکان *** قرائت دعای پرفیض ندبه صبح های جمعه ساعت 7:30 *** بین نماز مغرب و عشاء شنبه ها تفسیر قرآن، دوشنبه ها آموزش احکام، چهارشنبه ها نهج البلاغه
مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله شهرک امام خمینی رحمه الله علیه فومن

پایگاه خبری فعال ترین مسجد شهرستان فومن (بر اساس پورتال ملی مساجد) به همت واحد فرهنگی

تبلیغات

اوقات شرعی


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
دیگران از مسجد ما می گویند

قرارگاه فرهنگی سراج

آخرین نظرات
نویسندگان

عید الله الاکبر مبارک

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۹ ب.ظ

مراسم عید سعید غدیر خم با مولودی خوانی برادر صفری و سخنرانی حاج آقا بشارتی در مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله برگزار شد. مشروح گزارش و تصاویر بیش تر در ادامه مطلب

پس از اقامه ی نماز جماعت مغرب و عشاء، یک صفحه از کلام الله مجید توسط قاری نوجوان اسماعیل افروزه تلاوت شد. بعد از قرائت ترجمه این صفحه از کلام وحی مراسم بزرگداشت عید غدیر برگزار شد.

حاج آقا صفری، مداح اهل بیت علیهما السلام به مولودی خوانی در وصف مولا علی علیه السلام و عید غدیر پرداختند.

در ادامه به سادات حاضر در مجلس به رسم شادباش هدیه ای تقدیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد بشارتی، امام جماعت مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله وسلم در بیاناتی ضمن اشاره به فضیلت روز عید سعید غدیر و اعمال وارد شده در این روز از جمله روزه، غسل و نماز به بیان ماجرای عید سعید غدیر پرداختند. ایشان اضافه کردند که پیامبر صلوات الله علیه در همه جا حضرت علی علیه السلام را به عنوان برادر و وصی خود معرفی می کرد و در عید سعید غدیر به ایشان وحی شد که اگر در جمع مردم بار دیگر این مساله را نگویی رسالتت کامل نشده است.

در ادامه ایشان با ذکر حدیثی بیان داشتند که خدا در برابر گناهان ما ستار است اما اصرار بر گناه باعث می شود تا دیگر پرده ها برداشته شود و خدا نعمت ها را از انسان بگیرد، بزرگترین نعمتی که ممکن است از انسان گرفته شود محبت اهل بیت علیم السلام است. حاج آقا بشارتی نتیجه گرفتند که اگر ما هنوز محبت اهل بیت در دلمان هست پس هنوز امیدی به اصلاح و بازگشت ما وجود دارد.

امام جماعت مسجد در ادامه افزودند محبت علی بن ابیطالب علیه السلام به زبان یک سوم ایمان، به زبان و قلب دو سوم ایمان  و به زبان و قلب و عمل تمام ایمان است.

لازم به ذکر است که به دلیل مراسم جشن ازدواج یکی از مسجدی ها، مراسم مسجد زودتر خاتمه یافت و به نوعی مولودی خوانی و شادباش در جشن عروسی ادامه یافت.

نظرات  (۱)

۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۴ بخشی زاده
سلام
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
سلام. تشکر.
وب دایرکتوری