مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله شهرک امام خمینی رحمه الله علیه فومن

برنامه های مسجد بعد از نماز مغرب و عشاء: شنبه ها پخش فیلم برای بزرگسالان؛ یک شنبه ها جلسه سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری؛ دوشنبه ها کلاس آموزشی ترتیل قرآن؛ سه شنبه ها قرائت دعای توسل؛ چهارشنبه ها برگزاری حلقه صالحین؛ پنج شنبه ها برگزاری حلقه صالحین، قرائت سوره جمعه و دعای فرج؛ جمعه ها قرائت دعای فرج، پخش فیلم برای کودکان *** قرائت دعای پرفیض ندبه صبح های جمعه ساعت 7:30 *** بین نماز مغرب و عشاء شنبه ها تفسیر قرآن، دوشنبه ها آموزش احکام، چهارشنبه ها نهج البلاغه
مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله شهرک امام خمینی رحمه الله علیه فومن

پایگاه خبری فعال ترین مسجد شهرستان فومن (بر اساس پورتال ملی مساجد) به همت واحد فرهنگی

تبلیغات

اوقات شرعی


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
دیگران از مسجد ما می گویند

قرارگاه فرهنگی سراج

آخرین نظرات
نویسندگان

اکران فیلم لکه

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۵۰ ب.ظ


فیلم داستانی لکه در مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله وسلم فومن اکران شد. در مراسم اکران فیلم که پس از اقامه نماز جماعت و قرائت قرآن برگزار شد جمعی از نمازگزاران و بسیجیان شهرک امام خمینی رحمه الله علیه فومن حضور داشتند.

فیلم "لکه"، یک فیلم واقعا سیاسی است و با سایر فیلمهای ساخته شده با موضوع فتنه ۸۸ که بیشتر جنبه امنیتی و اطلاعاتی دارند متفاوت است و به کنکاش رفتار سیاسی افراد و مقامات موثر در فتنه می‌پردازد. مفیدی‌کیا که نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته در این باره می گوید: این اثر به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه ساخته شده و فیلمنامه آن در مهرماه  باتوجه به فضای سیاسی حاکم نوشته و نهایی شده است. در این فیلم ، گفتمان قالب برخی احزاب سیاسی به چالش کشیده شده است و مبنای چالش کاراکترها در این فیلم جدال میان دو نوع تفکر و دیدگاه نسبت به مسائل کلان نظام و فتنه ۸۸ در قالب شخصیت‌های نمادین است. فرخ نعمتی، فریبا کوثری، علی سلیمانی و رهام تدریسی در این اثر ۳۰ دقیقه‌ای ایفای نقش می‌کنند و مدیر تولید فیلم «لکه» سیدحسین یعقوبی؛ سیدفرهاد مافی مدیریت تصویربرداری؛ پیام حسین سوری طراحی صحنه و لباس؛ سیامک نیازی صدابردار؛ حسین صالحیان طراح گریم؛ و ابوذر حیدری تدوینگر این اثر را برعهده داشته‌اند.

لازم به ذکر است که مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله فومن از فعال ترین مراکز اکران فیلم های جشنواره عمار در سطح استان بوده است. ااکران فیلم لکه برنامه اولین هفته پخش فیلم به طور هفتگی در مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله، پس از پایان یک هفته اکران جشنواره ای فیلم های پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار طی دی ماه سال جاری، بود. طبق برنامه ریزی واحد فرهنگی مسجد، هر هفته روزهای شنبه بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء فیلم های جشنواره عمار یا فیلم های مستند و خبری مربوط به مسائل روز در این مسجد پخش خواهد شد.
 

عکس یادگاری بعد از اکران فیلم لکه در مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله با حضور امام جماعت محترم و فرمانده پایگاه بسیج شهید خوش روش

وب دایرکتوری